###
Misją pozycjonowania jak również innych działań marketingowych jest dotarcie z swoją ofertą do nowych kontrahentów. A zatem czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak jak np. reklama telewizyjna czy też radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie ma szereg zalet a dotarcie do nowych klientów to wyłącznie jedna z nich. Niemniej jednak jak możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych klientów. Rozwiązania są dwa.
Pozycjonowanie indywidualnej strony internetowej. No jest prawdopodobnie to w znaczącej liczbie przypadków wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już zupełnie dość znaczna rzesza dużych a dosłownie niedużych firm. Dla niewielkich firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie powinniśmy narażać się na wielką dziurę w budżecie.
Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o naszej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy też skorzysta z mojej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR pozwala niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to należy dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia więc wyszukać opinie w sieci na dany zagadnienie. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zagwarantuje nam przychylność klienta. Posiadamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.
Wybór stosownej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem decyzji o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W dużej liczbie przypadków jest to jeden rok a niekiedy wręcz 3 dla tego powinniśmy odpowiednie rozważyć opinie o danej firmie jak i sprawdzić ich podejście do samego klienta. Poszukiwania stosownej firmy tak jak i każdej osoby produktu musisz rozpocząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednakże nie trzeba im ślepo ufać wielu ludzi może nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego jeżeli już to możliwe powinieneś przeprowadzić gruntowną analizę takich słów głównych. To w tej chwili po samych tyko słowach priorytetowych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni sposób. W jaki sposób tego dokonać?
Na starcie warto przyjrzeć się bliżej liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie trzeba sprawdzić jakie progi stosuje dane firma. Powinniśmy zwrócić na to szczególną uwagę ponieważ wiele firm stosuje niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak i TOP 1 przy czym cyfra użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.