###
Pozycjonowanie stron www – chyba właściwie każdy użytkownik globalnej sieci Internet zetknął się już z tym pojęciem. Dodatkowo, wielu osobom wydaje się, że jest to dziedzina, którą można zajmować się zawodowo w praktyce bez żadnego doświadczenia. Ponieważ pozycjonowanie stron internetowych polega przede wszystkim na zdobywaniu linków, więc coraz popularniejsza staje się opinia, iż pozycjonowanie nie jest niczym skomplikowanym, wystarczy jedynie siedzieć przed komputerem i spamować, gdzie się da. A to potrafi wszakże każdy…
Tymczasem pozycjonowanie stron internetowych jest dziedziną, w której sukces odnoszą de facto nieliczni. Chłopcy i dziewczęta niedoświadczone, polegające na opiniach innych , a ponadto na informacjach dostępnych bezpłatnie w Internecie, w wielu sytuacjach swoimi nieudolnymi staraniami doprowadzają do tego, iż dana witryna zalicza tzw. filtr lub ban w Google. Gdy trzeba w przyszłości wydostać witrynę z filtra albo bana, pozycjoner amator w znaczącej liczbie przypadków wycofuje się, nie mając pojęcia, co dalej robić. Tak zatem poleganie na niedoświadczonym pozycjonerze lub własnoręczne pozycjonowanie ma możliwość okazać się w całości nieopłacalne.
Aby ustrzec się przykrych konsekwencji związanych z nieumiejętnymi działaniami takich osób, warto korzystać z usług kogoś polecanego przez znajomych, którzy mieli już okazję sprawdzić umiejętności danego pozycjonera. Najlepszym wyjściem jest jednak zapoznanie się z ofertą firmy, dla której pozycjonowanie stron internetowych to główna dziedzina działalności. Można wówczas posiadać stuprocentową zapewnienie, że poczynione starania nie pójdą na marne, lecz przyczynią się do wzrostu obrotów finansowych.
Mało osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem wyprodukować coś co będzie współgrało ze sobą doskonale. Zwiększając dodatkowo sprzedaż naszego produktu. Jednakże jak to można zrobić?
Jak wiemy Public Relations w ogromnym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z sposobności dotarcie do klienta z produktem. Bądź również drugim zadaniem takiej notki jest kreowanie marki w oczach ewentualnych kupujących. Jedynym co powinno się zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto wykorzystywać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie w sposób automatyczny. Drugą dobrą cechą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do mojej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszakże nie powinno dziwić, że w artykule o spisie produktów/usług danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.
W jaki sposób zatem zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym nawet, że powinno się to robić dla znakomita firmy. Natomiast dlaczego firmy nie korzystają z takiej możliwości. Wydaje mi się, że nie posiadają odpowiednich kompetencji by ten potencjał wykorzystać.
Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.