Naturalne linki w artykułach sponsorowanych

Mężczyźni i kobiety nieznające się na pozycjonowaniu, dla których SEO to wyłącznie jeden z wielu nieznanych skrótów, niewątpliwie nie będą miały pojęcia o tym, czym jest narzędzie GWT, jak je aktywować, co można dzięki niemu sprawdzić. Nie będą wiedziały też o tym, jak wielką inwigilację stron www ma możliwość za jego pomocą przeprowadzić Google. Jednocześnie nie otrzymają też ewentualnego komunikatu, że do witryny prowadzą nienaturalne linki, które jako ludzie projektujący serwisy internetowe danego serwisu powinni w jaki sposób najszybciej usunąć.

Komunikat o takich linkach coraz w większości przypadków wyświetla się na kontach użytkowników Google Webmasters Tools – nawet tych, którzy sami nie przeprowadzają procesu pozycjonowania i którzy nigdy nie brali udziału w żadnych działaniach SEO, a odnośniki do ich witryn to całkowicie naturalne linki, budowane i zbierane przez niezależnych internautów. Z tego też powodu mężczyźni i kobiety kompletnie niezaznajomione z tematem zaczynają po prostu panikować, ponieważ obawiają się, że takie linki mogą na serio zaszkodzić ichniejszym witrynom, a dosłownie doprowadzić do permanentnego bana od Google. Realnie sam komunikat nie jest zbyt groźny i pełni rolę informacją , a ponadto ostrzegawczą. Kilka zależy także od tego, gdzie roboty Google wykryły nienaturalne odnośniki – jeśli są to artykuły sponsorowane na jakichś znanych portalach, linki ze stron tematycznych, for i blogów, webmaster nie powinien się zbytnio martwić. Jeżeli już jednak linki prowadzą z serwisów już na 1szy rzut oka wyglądających na spamerskie i bezwartościowe, dużo lepiej postarać się o ichniejszym usunięcie.

Comments are closed.